Aan de slag

Om te helpen bij het werken met het onderscheidende Haagse DNA zijn er diverse hulpmiddelen. Zo zijn verschillende thema’s en onderwerpen verder uitgewerkt in een positioneringshuis en vind je voorbeelden uit de praktijk ter inspiratie.

De toolkit voorziet je van foto’s, video’s en andere nuttige content.
Ontwikkel je zelf communicatiemiddelen? Verdiep je dan verder in het werken met de juiste stijl.

 

Omschrijving: Foto description
Foto
Den Haag centrum

Inspiratie door voorbeelden uit de praktijk

Raak geïnspireerd door voorbeelden uit de praktijk waarin het Haagse DNA op een goede manier is toegepast. In stadsontwikkeling, in de communicatie en tijdens marketing en acquisitie.

Bekijk hier de praktijkvoorbeelden

 

Toolkit

Beelden zeggen soms meer dan 1000 woorden. Het is dus belangrijk dat je de juiste Haagse beelden gebruikt in jouw uiting. De Toolkit bevat een verzameling mooie foto’s en (inspirerende) video’s en factsheets ingedeeld op thema. Ook vind je hier templates voor presentaties in de stadshuisstijl. Alles is rechtenvrij en te downloaden voor niet-commercieel gebruik.

Vind je niet wat je zoekt? Stuur een mail naar de redactie van de Toolkit. Ieder kwartaal wordt er nieuw materiaal aan de Toolkit toegevoegd.

Bekijk de inhoud van de Toolkit

Gebruik de juiste stijl

De afzender bepaalt de huisstijl.
Communiceer je vanuit de gemeente, gebruik dan de huisstijl van de gemeente Den Haag. Communiceer je vanuit de stad, gebruik dan de stadhuisstijl.

Lees meer over de huisstijlen

 

Advies nodig?

Ben je enthousiast geworden? Wil je graag weten hoe je jouw plan of campagne Haagser kunt maken, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Neem dan contact op met Bureau Citybranding. Zij beantwoorden al je vragen over de Positionering van Den Haag, wat deze kan bijdragen aan de stad hoe je deze in jouw werk kunt toepassen.

Translate »