Wanneer werk je met het Haagse DNA?

Werken met het onderscheidende Haagse DNA kan op verschillende manieren helpen. Bij ontwikkelingen in de stad en het maken van toekomstplannen draagt het bij aan het bewaken van het bijzondere karakter van de stad. In de communicatie maak je gebruik van het Haagse DNA om de juiste toon en stijl te vinden. Bij het aantrekken van bijvoorbeeld bedrijven en toeristen, kies je scherp voor specifieke doelgroepen die echt passen bij Den Haag. Met behulp van het Haagse DNA maak je marketingcampagnes die opvallen omdat ze zo goed laten zien wat Den Haag aantrekkelijk maakt.

Omschrijving van afbeelding
Omschrijving van afbeelding
Omschrijving van afbeelding

Ontwikkeling van de stad

Hoe Hagenaars en mensen van buiten Den Haag ervaren wordt in de eerste plaats bepaald door wat de stad feitelijk te bieden heeft. Vooral Hagenaars voelen naadloos aan of iets wel of niet past bij het karakter van de stad. Rekening houden met het Haagse DNA bij de ontwikkeling van de stad, is dus van groot belang voor het imago. Weten hoe?

Lees meer

Communicatie met en over de stad

Laat Den Haag zien in alles wat je communiceert. Door te werken met het onderscheidende Haagse DNA kun je meer bereiken. Wil jij effectiever communiceren? Het begint bij het centraal stellen van de Hagenaar. Hoe neem je het verhaal van Den Haag mee in je- eigen- communicatiemiddelen?

Lees meer

Marketing en acquisitie

Bij marketing en acquisitie van bezoekers, bedrijven en congressen draait alles om beïnvloeding van keuzes. Waarom kiezen voor Den Haag als je ook in elke andere willekeurige stad terecht kunt? Benadruk dat wat de stad onderscheidt van andere grote steden. Begin met het vertellen van het Haagse verhaal.

Lees meer

Praktijkvoorbeelden

Translate »